Hotels in Europa: Kies een land uit de lijst.
Hotels Boeken bij sababa.nl
Al onze online boekingen verlopen via een beveiligde SSL SERVER en u krijgt direct een bevestiging. Uit ervaring weten wij dat klanten veel vragen kunnen hebben bij het maken van een reservering. Als de informatie die u nodig hebt niet bij de veelgestelde vragen staat, kunt u het beste contact met ons opnemen.
FAQ:
Waar vind ik de contactgegevens van het hotel?
Telefoon-/faxnummer en e-mailadres van het hotel worden direct na het afronden van uw reservering online en in uw bevestingsmail getoond. Het adres van het hotel kan altijd bovenaan elke hotelpagina gevonden worden. Let op: als u een reservering heeft gemaakt, dan kunt u deze inkijken, uitprinten en annuleren of een verzoek tot wijziging indienen door op My Booking te klikken en uw reserveringsnummer en wachtwoord in te voeren. Deze link is aan de rechterbovenzijde van de webpagina te vinden.
Hoe kan ik mijn reservering annuleren of wijzigen?
Gelieve op My Booking in te loggen op een van de volgende manieren: 1) Klik op de annulering/wijzigen link die in uw bevestigingsmail staat; deze gaat direct naar uw My Booking pagina. Of 2) Klik op My Booking vanaf de thuispagina en voer het reserveringsnummer en het wachtwoord in dat u heeft ontvangen na het afronden van uw reservering. Kies in uw My Booking-pagina voor My Booking Self Service. Klik op wijzigen om een kamer aan te passen, of klik op annuleren om een kamerreservering te annuleren. Het is mogelijk dat er annuleringskosten in rekening worden gebracht.
Wat is mijn pincode en waar heb ik het voor nodig?
Uw pincode bestaat uit vier cijfers die willekeurig zijn gegenereerd. Met de unieke combinatie van uw reserveringsnummer en uw pincode heeft u toegang tot My Booking waar u uw reservering kunt bekijken, wijzigen of annuleren. Het is daarom verstandig om uw pincode geheim te houden.
Wat zit bij de prijs inbegrepen?
Direct onder het kamertype is een lijst te vinden van wat er wel en niet bij de kamerprijs is inbegrepen. Een verzoek om een voorziening die niet op deze lijst staat, dient bij het hotel zelf ingediend te worden nadat u uw reservering heeft gemaakt (zoals parkeergelegenheid, shuttleservice, etc.).
Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?
Na de vier stappen van het reserveringsproces dient u op "Reserveer" te klikken. U ziet dan een bevestigingspagina met uw reserveringsnummer en wachtwoord, dat betekent dat uw reservering is afgerond. Print uw reserveringsnummer en wachtwoord uit of noteer deze voor eventueel toekomstig gebruik. Er wordt een bevestigingsmail verzonden naar het e-mailadres dat u heeft ingevoerd tijdens het reserveringsproces. U kunt tevens uw bevestiging bekijken via My Booking.
Kan ik ook telefonisch reserveren?
Ja, als u een geldige creditcard heeft en als u graag per telefoon wilt reserveren,
bel dan het volgende nummer: NL: +31 (0)6 42 39 54 69
Hotels wereldwijd:
Algerije Andorra Antigua en Barbuda Argentinië Aruba Australië Bahama's Bahrein (Bahrain) België Bosnië en Herzegovina Brazilië Britse Maagdeneilanden Brunei Darussalam Bulgarije Cambodja Canada Costa Rica Chili China Cyprus Denemarken Djibouti Dominicaanse Republiek Duitsland Egypte Estland Faeröer Filippijnen Finland Frankrijk Griekenland Groenland Guadeloupe Hongarije Hong Kong IJsland Ierland India Indonesië Israël Italië Jamaica Japan Jordanië Koeweit Kroatië Letland Libanon Liechtenstein Litouwen Luxemburg Maagdeneilanden (Virgin Islands) Macao Macedonië Maleisië Malta Martinique Marokko Mauritius Mexico Monaco Montenegro Nederland Nederlandse Antillen Nepal Nieuw-Zeeland Noorwegen Oman Oostenrijk Panama Paraguay Peru Polen Portugal Puerto Rico Qatar Roemenië Rusland Saint Lucia Saint Vincent en de Grenadines San Marino Saudi-Arabië Servië Seychellen Singapore Slovenië Slowakije Spanje Taiwan Thailand Tsjechië Tunesië Turkije Turks en Caicos Eilanden Uruguay Verenigde Arabische Emiraten Verenigde Staten Verenigd Koninkrijk Vietnam Zuid-Afrika Zweden Zwitserland